Union Coop the ‘Pointe’ Starts Home Delivery

تعاونية الاتحاد تباشر خدمة التوصيل إلى المنازل من فرع ” ذا بوينت” في نخلة جميرا

 

The service aims to ease the shopping experience of consumers in the Palm Jumeirah

  • الخدمة تهدف إلى تسهيل تجربة التسوق لسكان نخلة جميرا.

Dubai, UAE:Union Coop, the largest Consumer Cooperative in the UAE announced that its convenient store concept located at the Pointe will now be starting home delivery for its valued consumers. The retail brand initiated this premium service to make the shopping experience better for the consumer residing in palm Jumeirah areas.

أعلنت تعاونية الاتحاد، أكبر التعاونيات الاستهلاكية في الدولة عن إطلاق خدمة التوصيل إلى المنازل من فرعها في منطقة ” ذا بوينت” في نخلة جميرا لكافة سكانها، في إطار سعيها لتقديم خدمات مميزة للمستهلكين وتجربة تسوق سهلة لهم.

As per Mr. AYOUB MOHAMMED ABDULLA MURAD, Assistant Operation Manager, Union Coop, “Delivery shall be within the Palm Jumeirah area only, Tamayaz and Shareholder Cards will be accepted for the transactions.”

صرح بذلك السيد أيوب محمد مساعد مدير العمليات منوهاً إلى أن ” خدمة التوصيل ستطبق في منطقة نخلة جميرا فقط، ويمكن للمتسوق جمع نقاط تميز وإدخال مشترياته على رقم المساهم”.

“The minimum delivery order value is AED 100 for a consumer to enjoy home delivery services and a delivery charge of AED 5.25 per order. Moreover, both Card and Cash payments are accepted,” mentioned Assistant Operation Manager.

كما أفاد بأن ” الحد الأدنى لقيمة المشتريات هو 100 درهم للتمتع بخدمة التوصيل مع رسوم توصيل تبلغ 5.25 درهم لكل طلب. مع العلم بأنه يمكن الدفع نقداً أو بالبطاقات البنكية لتسديد قيمة المشتريات”

Opened in the year 2018, the branch is located at the ‘Pointe’ area of Palm Jumeirah and is a convenient store that provides more than 20,000 food and non-food items to reach the segment of shoppers in the ‘Palm’ area.

يُذكر أن فرع “ذا بوينت” قد تم افتتاحه في عام 2018 ويوفر أكثر من 20,000 ألف منتج غذائي وغير غذائي إلى المتسوقين القاطنين في منطقة نخلة جميرا.

Shoppers can be assured of the fact that Union Coop follows the highest international standards of public health & safety throughout the year to ensure the display and delivery of products safely and healthily.

كما أن تعاونية الاتحاد حريصة على اتباع أعلى درجات الجودة العالمية في مجال الصحة العامة والسلامة على مدار العام لضمان عرض وتوصيل منتجاتها وفق معايير الصحة والسلامة.